2012. október 24., szerda

Kindle-tok


Megkeresett nemrég egy barátnőm, hogy tokot szeretne az új e-könyv olvasó kütyüjének. Az volt a kívánsága, hogy kihajtható legyen, mint egy füzetborító, ne pedig cipzáras. Így könnyebben elő tudja venni utazás közben - csak kinyitja és már olvashat is.


 Nagyon megtetszett neki a nyári táskám hímzése, így a tokra is ilyen virágokat kért. Szeretem ezt a technikát, amivel a virágközepek készülnek - sokkal érdekesebb felületet ad, mint egy egyszerű rátét -, csak azzal nem számoltam, hogy ilyen pici méretben sokkal nehezebb megvarrni, mint nagyobban. De aztán sok gombostűzéssel és sűr fércöltésekkel sikerült szépen megvalósítani:) 


Kinyitva pedig így néz ki. A füleket igyekeztem akkorára szabni, hogy tartsák az olvasót, de ne takarják el a kijelzőt. Az egyik fület érdemes gumira cserélni, így könnyebb ki-be pakolni a kütyüt.        


Készítettem egy extra zsebet is, madárkás hímzéssel - egy kis meglepetés neki:) Ide berakhatja az olvasót, ha nem használja, vagy tarthat benne jegyzeteket,bármit.


Sokat agyaltam rajta, hogy is oldjam meg, hogy jó tartású, de elég puha is legyen a tok. Végül arra jutottam, hogy egy dupla vatelinréteg elég merevvé teszi, ugyanakkor elegendő védelmet is ad. Végigvarrtam a tartó gerincét, így könnyebben behajtható. Patenttal záródik, ami a hátára került, hogy ne legyen zavaró a mintában .

Hát így. Remélem, tetszeni fog a tulajdonosának:)

5 megjegyzés :

Unknown írta...

Uuuuu ez isteni!!! :)) Nagyon tetszik :) Kindle kezboardra lett vagy 4esre? Ilyenre enis befizetnek!! :) (a lany a csoportos gyakrol, aki mindig kesve jott motoroscuccban... :D)

PöttömPanna Kézművelde írta...

Köszi:) Azt hiszem 4-re, de igazából bármire elkészíthető, csak tudnom kell hozzá a méreteket. Emlékszem ám rád amúgy:))

Sári Panni írta...

Szia! Én is érdeklődnk, hogy gyártasz-e megrendelésre, és ha igen, mennyiért... Tapogatózom, keresgélek, láttam hasonlót a Meskán, de ez jobban tetszik :) A barátnődnek bevált?
Szép napot!

PöttömPanna Kézművelde írta...

Szia! Igen, készítek, ha küldesz egy emailt a kezmuvelde@gmail.com-ra, megírom a részleteket.

PöttömPanna Kézművelde írta...

Egyébként bevált neki, igen :) Azt mondta, pont olyan lett, amilyet szeretett volna. Azóta készült még, az egyikről most raktam fel képeket.