2013. szeptember 13., péntek

Bajusz

És a különleges kéréseknek még mindig nincs vége :) Sziszi azzal keresett meg, hogy szeretne egy tokot, bajusszal, és Lennon-szemüveggel. Ezen kívül szeretett volna egy olyan kis zsebet is, amibe a lámpája talpát bele tudja csúsztatni.  
Az egyértelmű volt, hogy a szemüveg és a feliratok, amiket kért, sima öltéssel készülnek majd, de a bajuszon sokat hezitáltam. A kivágós technikához (amivel a színes virágközepek készülnek), és az applikációhoz túl kacskaringós a minta, így a tűhímzés mellett döntöttem végül. Hát...nem tudtam elsőre, mibe vágok bele... :D

Munka közben. Azt hiszem, sejtem már, miért nem olyan népszerű ez a technika... Tényleg várkisasszonynak kell lenni hozzá, hogy egy nagyobb minta elkészüljön vele. Roppant időigényes, de ugyanakkor nagyon szép is. Az aprólékos végeredmény miatt megéri.

Ez megintcsak egy névre szóló tok lett. Tulajdonképpen ez volt a korábbi. Szeretem ezt a betűtípust, egy régi írógép betűi alapján készült.


 
Ahogy a Lennon-szemüvegből sejthető, nagy ám a Beatles-rajongás, így szerette volna, ha ez a mondat is felkerül a tokra. Hát legyen. :)

Ez pedig itt a minizseb. A lámpa formája miatt fontos volt, hogy minél közelebb legyen a tok tetejéhez (lehajtva így tárolható a lámpa is a tokban), így ki kellett találnom, hogy varrjam fel a gumifület, hogy tartson azért az is.

És íme, így néz ki készen.


Ezt pedig Sziszitől kaptam, így néz ki a tok és a lámpa használat közben. Az Agatha Christie-ért jár neki egy külön pacsi:)

Nincsenek megjegyzések :